önskefotos fotoböcker får utnämningen ”Bra Köp” av Kamera & Bild

Kamera & bild

Stockholm, 10 Oktober 2011

I oktobernumret (nr 10) av Kamera & Bild, tidningen för fotografer, får önskefotos fotoböcker utnämningen ”Bra Köp”.

Juryns utlåtande lyder:
”Pärmar och papperskvalitet är bra, likaså bindningen. Kontrasterna kändes rätt och trycktekniskt såg det bra ut”.
Det är första gången som önskefoto är med i Kamera & Bilds stora fotobokstest och företaget hamnar i Top 5 – Bäst i Test.
– Vi är glada att Kamera & Bild har testat och funnit önskefotos fotoböcker ett kvalitativt och prisvärt val, säger Tobias Mattsson, nytillträdd Nordenchef på önskefoto.

Tobias fortsätter:
– Vi befinner oss mitt i en ny expansiv fas och det är viktigt för oss att vi kan förse våra kunder med välproducerade fotoprodukter till rätt pris.

Så skapar du en fotobok:
1.    Välj de digitala bilder du vill ha med i en fotobok.
2.    Ladda upp dem i önskefotos lätthanterliga mjukvaruprogram
3.    Dra och placera bilderna på plats i fotoboksmallen
4.    Granska din färdiga fotobok och beställ.
önskefoto producerar sen fotoboken i sitt högteknologiska tryckeri och leverar denna minnesvärda produkt direkt hem till dig. Gör en fotobok och låt dina minnen leva en hel livstid.

önskefoto är ett klassiskt varumärke som levererat fotoprodukter till svenskar sedan 1975  och en ledande aktör på fotoproduktmarknaden i sverige. Produktsortimentet inkluderar fotoböcker, fotokalendrar, canvas och plexiglas. År 2011 köptes önskefoto AB upp av albumprinter BV. albumprinter, med huvudkontor i Amsterdam, grundades år 2003 och är en ledande aktör på fotoboksmarknaden. albumprinter erbjuder sina kunder enkla mjukvaruprogram, högkvalitativa tryck, säkra betalningar och förstaklassens kundtjänst. albumprinters Europeiska varumärke albelli är utöver önskefoto verksamma i Norge, Holland, Belgien, Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Spanien och Italien.