Tillbaka till översikten

Kan jag göra ändringar i min beställda produkt?

Efter att du har bekräftat din beställning så går det inte att göra några ändringar (till exempel byta ut bilder, ändra storlek eller antal) i den. Om produkten ännu inte har gått in i produktion så finns det en möjlighet att vi kan stoppa ordern så att du kan göra om den. Kontakta vår kundtjänst så ser vi över möjligheterna.

Om du inte hunnit bekräfta ordern med ett betalsätt så behöver du bara avbryta beställningsprocessen, gå tillbaka till programmet du använde för att skapa produkten, göra dina ändringar och beställa på nytt.

Om beställningsprocessen avbryts så skickas ett automatiskt e-mail (’Betalningen Misslyckades’) till din registrerade mailadress. Om du avsiktligen avbrutit orderprocessen kan du bortse från det mailet.

Hjälpte detta svar dig?

Relaterade frågor

  • Kontakt
    • Telefon 0­456-14000 8:00 -16:30
      (helgfria vardagar)
Please upgrade your browser

We built Albelli using the latest technology. This makes Albelli faster and easier to use. Unfortunately, your browser doesn’t support those technologies. (download Google Chrome)