Tillbaka till översikten

Jag får meddelandet ‘Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway’. Vad kan jag göra?

Ett ’502 Bad Gateway’-fel är oftast ett fel mellan olika servrar och beror inte nödvändigtvis på din dator, men nedan följer några tips och tricks du kan prova för att lösa problemet.

  1. Uppdatera webbsidan genom att klicka på ’Uppdatera sidan’-knappen eller F5 på tangentbordet.
  2. Radera cache och cookies i webbläsaren. Tryck “Ctrl + Skift + Del” för att ta bort tillfälliga internetfiler (rensa webbinformation).
  3. Starta om datorn och/eller modemet (ibland kan ett 502-fel orsakas av hur datorn ansluter till internet, särskilt om du får ett meddelande på fler än en sida).

Kvarstår problemet trots att du provat allt ovan? Vänligen kontakta vår kundtjänst på telefon 0456 – 14 000.

Hjälpte detta svar dig?

Relaterade frågor

  • Kontakt
    • Telefon 0­456-14000 8:00 -16:30
      (helgfria vardagar)
    • Livechatt Frågor eller behöver du hjälp?
Please upgrade your browser

We built Albelli using the latest technology. This makes Albelli faster and easier to use. Unfortunately, your browser doesn’t support those technologies. (download Google Chrome)