Livechat
Status:
Du kan kontrollera din orderstatus på ditt konto. Här hittar du även en översikt över alla dina tidigare beställningar.
Klicka på det aktuella beställningsnumret så finner du orderstatusen, det ser ut så här:
Du kan följa tillverkningen av din beställning, men postförsändelserna har inga kollinummer och går därför inte att spåra. Om du har ett större paket så går det att spåra, du hittar information om det här under.
När statusen står på “Skickat” kan du spåra paketet genom att klicka på “Spåra denna beställning”. Detta kommer att leda dig till det leveransföretag som vi använder för att skicka din beställning. Eftersom din beställning är tillverkad och skickad från Nederländerna kan det dröja upp till 2 arbetsdagar innan Track & Trace visar ny information.
Se vår hemsida för beräknade leveranstider.
Även om många beställningar anländer inom den angivna perioden kan vi inte garantera ett exakt leveransdatum, eftersom vi är beroende av leveransföretagen Post Nord och UPS.
Om du behöver mer information, tveka inte att ta kontakt med vår kundtjänst.
Mejla oss när som helst eller ring till oss under våra öppettider. Från måndag till torsdag: 08.00-22.00.Fredag: 08.00-16.30
Svar inom 1-2 arbetsdagar
Mejla oss
Status: Tillgängliga Offline Hjälpa andra kunder
0456-14000 (lokalsamtal)
Status: Tillgängliga Offline Hjälpa andra kunder
0456-14000 (lokalsamtal)